Na k-myk.pl dowiesz się więcej o usługach świadczonych przez agencję reklamową Kraków
Gdy prowadzi się firmę, obojętnie czy jest się usługodawcą, wytwórcą czy dystrybutorem, działania marketingowe powinny być istotnym elementem kreowania jej rozpoznawalności. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa mają środki finansowe na stworzenie i opłacanie własnych działów ds. marketingu, jednak małe biznesy, które z rzadka decydują się na akcje promocyjne, najczęściej szukają pomocy u zewnętrznych agencji marketingowych.
Agencja marketingowa zapewnia kompleksowe usługi
Agencja marketingowa to zespół kreatywnych osób z ogromnym doświadczeniem, mających wiele kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z ekspertami doskonale orientującymi się zarówno w sferze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii marketingowych w sieci (prowadzenie kont social media, animacje i klipy viralowe), jak i grafiki (także DTP), agencja marketingowa jest w stanie zapewnić klientom kompleksową obsługę. Nowe firmy mogą liczyć na stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i wzorami akcydensów (papier firmowy, koperty oraz wizytówki), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, że zostanie ono odpowiednio zastosowane podczas tworzenia materiałów promocyjnych – billboardów, stoisk targowych, folderów lub kalendarzy. Agencja reklamowa przygotuje też ciekawe, unikatowe artykuły na stronę internetową zleceniodawcy, jak również opracuje schemat interakcji z odbiorcami za pośrednictwem najpopularniejszych mediów społecznościowych, jak np. Twitter, Facebook i Instagram.
Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją reklamową?
Oferta agencji reklamowej kierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorstw, które nie dysponują swoim działem promocji. Jakkolwiek nie oznacza to, iż to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji w wielu przypadkach polega na wsparciu funkcjonującego już w firmie zespołu ds. reklamy i marketingu. Jeśli zatem nie ma on wprawy w przygotowaniu spotkań z klientami, targów lub konferencji, które przeważnie wymagają skrupulatnego planowania, takie zadania można powierzyć zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie zgranej oraz wykwalifikowanej grupy pracowników – wystarczy powierzyć jej opracowanie planu szkoleń czy też organizację imprezy integracyjnej. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji reklamowych, trzeba jednak decydować się na współpracę z tymi, które dają dostęp do znacznego zespołu kompetentnych profesjonalistów. Umożliwi to zlecenie wszystkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencji, a co za tym idzie – łatwiejszy nadzór nad wizerunkiem firmy i spójnością kampanii.
Nasze dane kontaktowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]