Zajrzyj tutaj jeżeli interesuje Cię jakie są cechy dobrej agencji SEO.
Kiedy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, niewątpliwie po czasie myślisz nad tym, co zrobić, żeby była ona widoczna wysoko w rezultatach wyszukiwania. Wiadomo wszak, że współcześnie widoczność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie tu spora grupa klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej działalności. Jak więc zatrudnić rzetelną firmę SEO? Należy wsłuchać się w podpowiedzi ekspertów, a najlepiej tych od Google.
Google doradza, jak wybrać dobrą agencję SEO
Nie można negować, że cała branża SEO, to znaczy działań skupiających się na optymalizacji stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i nieprzerwanie rozwija się zasadniczo wyłącznie za dzięki Google. Mimo istnienia innych opcji, jak przykładowo DuckDuckGo, Baidu lub Yahoo, wciąż kluczowe są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje być widocznym w internecie, musi pracować na swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku usług, w których występuje mocna konkurencja, zazwyczaj nie jest to możliwe bez konsultacji ze specami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których idea optymalizacji stron jest nowością, i opublikowało krótki film o tym, jak wybrać dobrą agencję SEO.
Cechy solidnej agencji SEO zdaniem Google
Maile Ohye, pracownica, Google z ponad 10-letnim stażem, punkt po punkcie wyjaśnia, jak poznać solidną firmę SEO, wymieniając wśród podstawowych cech między innymi:
- zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie tylko pozycjonowanie w wyszukiwarce na pojedyncze frazy,
- udzielenie witrynie wsparcia technicznego i praca nad poprawą jej użyteczności,
- nieprzerwany monitoring stanu strony oraz regularną analizę jej statystyk,
- umiejętność oceny czasu oraz budżetu potrzebnego do zakończenia planowanych działań,
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dowiedzenia się, jak działa biznes klienta, jakie są jego cele oraz kto jest jego najmocniejszą konkurencją.
Pracownica Google wskazuje też, że dobra agencja SEO nigdy nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procedurą długotrwałym, często dającą widoczne efekty dopiero po kilku miesiącach pracy.