Na seo4.net/pozycjonowanie-stron/ sprawdzisz, kto oferuje pozycjonowanie stron Kraków
Funkcjonują 3 główne metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.
Pozycjonowanie Lokalne
W takim pozycjonowaniu istotne jest dołączenie do frazy nazwy wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę przede wszystkim:
– miejscowość (przykładowo “weterynarz Kraków”)
– dzielnicę (“sklep rowerowy Wilda”)
– państwo (“kompozytor Polska”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie zda egzamin w stosunku do podmiotów lokalnych, które adresują swoje usługi tylko do odbiorców zamieszkujących w konkretnym regionie. Ta strategia pozycjonowania jest preferowania też wówczas, gdy przedsiębiorstwo ma niewielki budżet na promocję i nie ma możliwości rywalizować na słowa kluczowe niezawierające dopasowania miejscowego, przykładowo zamiast “restauracja meksykańska“, to “restauracja meksykańska Kraków”.
Pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon
Kolejny typ pozycjonowania to trafne i wypróbowane wyjście dla osób dysponujących niewielkim budżetem na reklamę. Za sprawą właściwego doboru słów kluczowych, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z daną branżą, ale również stawki za reklamę w Google Ads mocno się obniżą. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza także znacznie mniejszą konkurencję. Ważne jest też to, że coraz popularniejszy jest trend wprowadzania dłuższych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– buty sportowe Nike Tanjun czarne sklep online,
– golarka Philips S1310/04 czarna,
– telefon Huawei P8 biały.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niesłychanie ważne szczególnie dla sklepów online. Za pośrednictwem tego rodzaju fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie bardzo obszerną ofertę produktów mogą się jeszcze efektywniej pozycjonować w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa wyjątkową rolę przed cyklicznymi albo jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Święto Pracy, finały Pucharu Polski w piłce nożnej lub Dzień Kobiet. Ten rodzaj pozycjonowania jest bardzo skuteczny, jeżeli popularna w konkretnym czasie fraza zostanie odnaleziona i użyta odpowiednio wcześniej. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe stosowane jest w sektorze turystyki i gastronomii. W większości wypadków należy rozpocząć je na 2-3 miesiące przed interesującym nas wydarzeniem, aby Google zdążyło na czas zaindeksować nową czy też zmodyfikowaną treść witryny internetowej.
Nasze dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]