Usługi agencji SEO – realne zyski

Szukasz szczegółowych wiadomości o kampanii SEO? Doskonale trafiłeś! Zajrzyj tutaj

Firmy oraz właściciele portali internetowych, którzy marzą o tym, żeby wyświetlać się na najlepszych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania, mogą to osiągnąć na przynajmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie rekomenduje się, to próbowanie działań . Nie posiadając wiedzy w obszarze SEO i nie obserwując codziennie doniesień o zmianach w algorytmie Google, ciężko działać właściwie i – najważniejsze – efektywnie. Drugie podejście to stworzenie etatu dla biegłego SEOwca, jednak nie każda firma się na to decyduje powodu ograniczeń budżetu. Trzecie wyjście to nawiązanie współpracy z agencją SEO. Budżet wygospodarowany na takie działania można dopasować do możliwości finansowych zleceniodawcy. Zaletą współpracy z agencją SEO jest to, że pomijając fachowców od SEO w zatrudnione są tam też osoby od kreatywnego pisania, programowania, grafiki oraz kampanii Google Ads służące merytoryczną pomocą w tych sferach.

Po czym poznać dobrą firmę SEO

Polskich agencji SEO jest bez liku. Co wziąć pod uwagę w trakcie poszukiwań podmiotu, która wywinduje do góry naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Rekomendujemy postawić na markę, która istnieje na rynku od kilku lat. Liczba firm SEO, a także tych marketingowych czy kreatywnych, co roku rośnie, co nie zawsze niesie za sobą wysoką jakość usług. Współpracując z agencją, która funkcjonuje od minimum dekady, można mieć zaufanie, że dysponuje ona sporym doświadczeniem i może w każdej chwili zaprezentować pokaźne portfolio swoich uprzednich prac. Agencje SEO często na swoich stronach dodają dział „Case study”. Przed sygnowaniem umowy należy zapoznać się ze studia takich przypadków, żeby przekonać się, jakich rezultatów można się spodziewać po agencji, a także to jakie kwestie udało jej się rozwiązać i z jakimi branżami pracowała. Rzetelna agencja SEO to taka, która pracuje transparentnie: pisze o planach zadań na nadchodzące tygodnie, jak również przesyła sprawozdanie z wykonanych działań i ich rezultaty.

Drugi ważki aspekt to personalizacja oferty i dostrojenie strategii prac do potrzeb działalności, którą prowadzi zleceniodawca agencji. Jeżeli agencja SEO na chęć współpracy reaguje w ciągu 15 minut, a oferta wygląda jak uniwersalny szablon, powinien to być sygnał alarmowy. Po otrzymaniu zapytania pracownik profesjonalnej agencji SEO winien skontaktować się z zainteresowanym klientem, by dopytać o dokładniejsze dane o firmie, potrzebne do zaprezentowania dla niej całościowej oferty. To dane, których nie można wyszperać samodzielnie online, jak przykładowo informacja o prowadzonych dotychczas pracach SEO oraz o kluczowych dla klienta usługach albo towarach, które chce wypromować.

Jaki system rozliczeń z agencją SEO jest właściwy?

Nieufnie warto podejść do agencji SEO, które proponują współpracę z rozliczeniem się za wypracowany efekt. W takim modelu płatność odbywa się wtedy, gdy słowa kluczowe osiągną wynegocjowane w umowie pozycje w SERP (np. wejdą do Top10 lub do Top5). To w dalszym ciągu często napotykany model rozliczeń, jednakże wiąże się ze znacznym niebezpieczeństwem – można wszak osiągnąć szybkie rezultaty łamiąc reguły określone przez Google. Nieprzerwanie uaktualniany algorytm również nie ułatwia dotrzymania obietnic złożonych klientowi, stąd sumienna agencja SEO nigdy nie zapewnia uzyskania konkretnych wyników. Co do ceny za usługi agencji SEO, to sporadycznie bywa ona stała – zazwyczaj w pierwszych miesiącach po zawarciu umowy niezbędne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, aby przeprowadzić dogłębny audyt SEO, a potem wprowadzać w życie wszelkie przedstawione w nim zalecenia. W późniejszym okresie współpracy, jak strona zleceniodawcy zostanie już zoptymalizowana, wydatki na prace są znacznie mniejsze.

Nasze dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]