Mobilny pawilon handlowy – wytrzymały i łatwy w montażu

Pawilony są przydatne w każdej firmie zajmującej się handlem. Stanowią dopełnienie sklepu stacjonarnego albo też mogą być głównym punktem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się w czasie targów i podobnych imprez, a ponadto, ze względu na łatwy montaż i mobilność, stosuje się je na przykład do prowadzenia sprzedaży w miejscowościach letniskowych lub na sezonowych wyprzedażach. Aby pawilon handlowy dobrze pełnił swoje zadania, winien być właściwie dobrany do profilu działalności użytkownika. Na co zatem zwrócić uwagę przy jego wyborze?

Pawilon handlowy – jak dobrać?

W ofercie producentów znajdziemy różne typy przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z 2 grup – pawilonów namiotowych lub ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie wykonywane są na przykład z płyty obornickiej bądź drewna. Charakteryzują je względnie szybki montaż, jednakże ich przenośność jest o wiele mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są również od nich zdecydowanie droższe, przez co rekomendowane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję portierni, kas biletowych bądź kiosków.

Pawilon namiot – dlaczego warto go używać?

Jeżeli pawilon handlowy ma być często przestawiany lub priorytetem są dla nas koszty, najlepszą opcją będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego rodzaju konstrukcje cechuje duża trwałość, będąca rezultatem wykorzystania do ich produkcji najwyższej jakości surowców. Zarówno rury, z których wyprodukowane są szkielety, jak i powłoki, są odporne na trudne warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne. To sprawia, że namiotowy pawilon handlowy, jeśli będzie odpowiednio konserwowany, posłuży wiele lat – nawet przy częstym użytkowaniu.